неділю, 17 травня 2020 р.

Написання листа авторові улюбленої книжки

18.05.2020  

9 клас

Написання листа авторові улюбленої книжки

Дорогі діти! Сподіваюся, вам допоможуть шаблони написання листа улюбленому письменнику.

Лист до улюбленого письменника (шаблон)

Вітаю Вас, шановний ___________
Ви мій улюблений письменник і тому я вирішила написати вам листа. Ви відомі всьому світу. Ваші вірші наповнені життям, емоціями, радістю, але буває і сумом або тугою. Так само мені подобаються ваші казки. Я прочитала “__________”.
Дякую вам за ваші твори! З повагою (ім’я та прізвище запиши)

Шаблон листа улюбленому письменнику – варіант 2

Шановний ……………………………………….. ………………
Мені дуже подобаються ваші книги. Особливо ………………………………….  Мій найулюбленіший герой у цій книзі -. ………………….. Він такий ……………………. ……. (хоробрий, хитрий, красивий і т.д.)! Його вчинок мені дуже сподобався, а …………….. (інший герой) мені не дуже імпонує. Він вчинив дуже ……….. (погано, підло і т.д.). Це  мене ………………. (обурило, вразило і т.д.). Будь ласка, не припиняйте писати книги, вони дуже цікаві (пізнавальні, філософські і т.д.). Я сподіваюся на швидкий вихід нової книги. Успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар