вівторок, 21 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання

5 клас (мова)
Дата
Зміст уроку
Завдання
Посилання
12.03.20
Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення
Повторити §37. Виконати вправу 446.
Посилання jon.naurok  Код доступу 950025
17.03.20
Контрольна робота


18.03.20
Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами
Опрацювати §38
Вправи 451, 452, 454, 456, 457.
Посилання jon.naurok  Код доступу 214403
19.03.20
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі

31.03.20 – 07.04.20
Узагальнювальне слово в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальню вальних словах у реченнях з однорідними членами
Опрацювати §39 с. 198 – 202. Виконати вправи 465, 468.
Код доступу 455419
посилання
join.naurok.ua

01.04.20
Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.


02.03.20
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення


08.04.20
Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні
Опрацювати §40 с. 202 – 205. Виконати вправи 472, 475, 476.
Код доступу 763710
посилання
join.naurok.ua

14.04.20 – 15.04.20
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення на письму вставних слів комами.
Опрацювати §41 с. 206.
Виконати вправи 481, 486.
Код доступу 474187
посилання
join.naurok.ua

16.04.20
Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень)
Скласти невеличке повідомлення про цікавий випадок із життя класу. Використати в роботі вставні слова та словосполучення.
16.04.20 – 21.04.20
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
Прочитати с. 209 – 214. Виписати із презентації визначення: адреса, адресат, адресант (слайд 16). Виконати вправу 494: записати свою адресу. Написати листа мені.
Надіслати листа мені на електронну адресу:
aladobra2512.gmail.com
22.04.20
Контрольна робота.
Виконати тестові завдання.

23.04.20
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим звязком
Опрацювати §42 с. 215 – 218. Виконати вправи 497, 499.
Переглянути відео  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6Wymrtv7OZ
5 клас (література)
Дата
Зміст уроку
Завдання
Посилання
13.03.20
Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе»
Вивчити вірш напамять  с. 199 – 201 Надіслати відео

17.04.20
Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати»
Вивчити вірш напамять. с. 199 – 201 Надіслати відео
Код доступу 254049
посилання
join.naurok.ua
20.03.20
Павло Тичина «Не бував ти у наших краях»

Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/8S2KyD4oPhBJL6XE8
31.03.20
«Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла …» П. Тичина
Вивчити один вірш напамять (на вибір)
 Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/R6o4sgeGNKVADUKv6
03.04.20 – 07.04.20
Є.Гуцало «Лось»
Прочитати оповідання.
Виконати завдання за посиланням:  https://forms.gle/16VnjrGDbqFeexbK9
10.04.20
Контрольна робота
Повторити творчість Т.Шевченка, П.Тичини,  Є.Гуцала
Виконати завдання за посиланням: Код доступу 684859
посилання
join.naurok.ua

14.04.20 – 17.04.20
Максим Рильський «Дощ», «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
Вивчити напамять одну із поезій (на вибір)
Виконати завдання за посиланням:  https://forms.gle/eUpLcCFtqubyBLys6
21.04.20
Урок мовленнєвого розвитку. Художній етюд про природу
Написати етюд.
24.04.20 – 28.о4.20
Григір Тютюнник «Дивак»
Прочитати оповідання
Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/RNyzs7N64U7byEDs9

9 клас
Дата
Зміст уроку
Завдання
Посилання
16.03.20 – 18.03.20
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового звязку
Опрацювати §29 с. 179 – 184. Виконати вправи 321, 323
Виконати завдання за посиланням: Код доступу 596005
join.naurok.ua

30.03.20 – 01.04.20
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням речень з різними видами звязку)


06.04.20 -08.04.20
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами звязку
Опрацювати §29 с. 179 – 184. Виконати вправи 326, 328, 331.
Виконати завдання за посиланням: Код доступу 180251
join.naurok.ua

13.04.20
Обговорення питання «чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень
Свої думки оформити у формі роздуму, що містить складні реченя з різними видами сполучникового й безсполучникового звязку
Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/KN7kecANH3Yw589S9
15.04.20
Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем та вчителем
1. Повторити вивчене про діалог, розділові знаки  при діалозі.
2. Скласти і записати діалог (12-14 реплік) за однією з поданих ситуацій, використовуючи форми ввічливості та аргументуючи свою думку.
Переглянути матеріал: http://shkolyar.in.ua/dialog5
22.04.20
Текст. Основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац.
Опрацювати §30,31 с. 190 – 193. Виконайте письмово вправи 339,  341, 344.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=IfFvzQpUjlU









9 клас (література)
Дата
Зміст уроку
Завдання
Посилання
13.03.20
«Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі («Катерина»).
Прочитати поему

16.03.20
Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).
Прочитати поему

20.04.20
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка»


30.03.20
Трагедія жінки-матері, боротьба а своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі …»)
Прочитайте, будь ласка, вірш на с. 230-231.  Познайомтеся зі статтею підручника про поезію на с. 231-232. Виконати завдання 2, 3 на     с. 233.
Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/JtXFhYcu55V7mSJQ9
03.04.20
Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього («Доля»), («Росли укупочці, зросли …»)
Прочитайте в підручнику с.239 – 241. Вивчити вірш «Доля»напам"ять.

Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/87YUGfksZ54yCgtN7
06.04.20
Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»)
Прочитайте
(с.243 – 247.) Випишіть із переспіву «Ісаія. Глава 35» епітети в робочий зошит. Поясніть їхнє значення. Випишіть із прочитаних раніше творів Т. Шевченка рядки, у яких ліричний герой (автор) звертається до Бога.
Код доступу 365011
посилання
join.naurok.ua

10.04.20
Підсумковий урок. Світова велич Т. Шевченка.
Прочитайте с.249
Переглянути матеріали: https://library.vspu.edu.ua/vistavki/shevchenko/shevchenko.htm#hron
Виконати тест за посиланням: Код доступ971886
посилання   join.naurok.ua
13.04.20
Урок позакласного читання. Тарас Шевченко «Назар Стодоля»
Прочитайте пєсу «Назар Стодоля». Поділіться думками після прочитаного та побаченого
Перегляньте фільм https://www.youtube.com/watch?v=WoEGnDZcFlE
17.04.20
Контрольна робота. Творчість Т.Шевченка
Виконати тести.
Код доступу 920734
 посилання
join.naurok.ua
24.04.20
П.Куліш – відомий письменник, перший професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису.
Прочитати в підручнику с. 250 – 253.
Прочитати роман "Чорна рада"

10 клас (мова)
Дата
Зміст уроку
Завдання
Посилання
13.03.20
Правила скорочення слів.
С.142 – 144. Виконати вправи 279, 280.

18.03.20
Навчальний диктант. Аудіювання науково-популярного тексту


20.03.20
Іменник. Рід іменників
§40,41,42. Виконайте вправи 344,345, 353,354,359,361.
Код доступу 889114
посилання
join.naurok.ua

01.04.20 – 03.04.20
Урок мовленнєвого розвитку. Письмове складання розповіді про подорож Україною або світом із зазначенням назв мешканців відвіданих місць
Скласти розповідь
Виконати завдання за посиланням:
https://forms.gle/Kjjy1QNizSc6fsqV9
08.04.20
Іменники, що мають лише форму однини або множини
§43 с. 185. Виконайте вправи 364,367.
Код доступу 684486
посилання
join.naurok.ua

10.04.20
Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку
§44 виконайте вправи 368, 370, 373.
Код доступу 534111
посилання
join.naurok.ua

15.04.20
Усне переказування тексту публіцистичного стилю


17.04.20
Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.
§45 с.190 – 192. Виконайте вправи 375, 378.
Код доступу 822717
посилання
join.naurok.ua

22.04.20
Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка, іменників знахідного відмінка, іменників місцевого відмінка однини і множини
§45 с.194 – 196. Виконайте вправи 380, 382,385.

24.04.20
Особливості кличного відмінка. Творення та відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові
§48,49 с. 208 -212. Виконайте вправи 409,410,414, 420.
Код доступу 634313
 посилання
join.naurok.ua

10 клас (література)
Дата
Зміст уроку
Завдання
Посилання
13.03.20
Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту

Перегляньте фільм
https://www.youtube.com/watch?v=xVkSqywT0Gw
18.03.20
Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси.


20.03.20
Контрольна робота. Письмовий твір
Написати твір на одну із запропонованих тем

01.04.20
Образне слово поетичного модернізму.

Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/LgWjRgYnUQ6ybBC17
03.04.20
Леся Українка. Життєвий і творчий шлях
Прочитайте статтю підручника про життя й творчість письменниці с. 206 - 212. Заповніть анкету "Леся Українка", скориставшись матеріалами відео та підручника, та запишіть її до зошитів.
Виконати завдання за посиланням: https://forms.gle/BpW4f8Khsf2RSbXo8
08.04.20
«Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая криця …»
Вивчити напамять «Contra spem spero Створити каліграму (за бажанням).
Записати до зошитів жанр, тему та ідею віршів, які опрацьовували на уроці.
Виконати завдання за посиланням:
https://forms.gle/jqTmW4RaWSMysE3q8
10.04.20
Відданість своїм мріям «Мріє, не зрадь …», «Стояла я і слухала весну …»
с. 216 – 217
Виконайте тест.
Виконати завдання за посиланням: 
https://forms.gle/g42jCuE8yPJysgRJ7
Код доступу 774626
посилання
join.naurok.ua

15.04.20
Написання асоціативного етюду 
ПоезіїУ Лесі Українки читаємо: “Любов – це чудова поема, що люди потім перечитують у спогадах, без болю, без прикрого почуття ”.
- Без кохання, життя перетворюється на темряву, бруд та вічні пошуки себе. Тому творчість будь-якого поета чи прозаїка – це, передусім, історія його кохання, Така історія була і в житті Лесі Українки.
Найбільше значення в житті поетеси мали двоє чоловіків. , Климентій Квітка, був її однодумцем, товаришем,порадником і — законним чоловіком. Перший, Сергій Мержинський, був її пристрасною любов’ю. Найкращі й нечисленні інтимні вірші Лесі Українки присвячені саме йому.
 Прочитайте у підручнику с.218 - 219. Запишіть свої асоціації щодо інтимної лірики Лесі та кохання в житті кожного. СВІЙ етюд надішліть. Оберіть поезію на власний смак, виразно прочитайте, поцікавтесь історією написання., виконайте за зразком.
Асоціативний етюд
Етюд – невеликий за обсягом, переважно безсюжетний твір настроєвого характеру, в якому автор подає конкретну картину, фіксує момент, вихоплений з життя, відтворює внутрішній стан людини, нерідко на тлі співзвучного пейзажу.
Художня асоціація – зв'язок уявлень, коли одне з них у людській свідомості викликає низку інших, інколи ірраціональних (чистий – божественний), контрасту (добро – зло), суміжністю в часі (весна – цвітіння) чи в просторі (поле – жито) і постає як наслідок естетичного освоєння дійсності. З цього приходимо до висновку, що асоціативний етюд – невеликий за обсягом твір, основою якого є уявлення, викликане у людській свідомості на основі власного досвіду, вражень.
На практиці застосування подібного виду роботи має такий алгоритм:


  1. учневі подається поняття (образ, риса вдачі, конкретний персонаж твору); 

  2. у школяра виникає певна асоціація (предметна, почуттєва – не має значення); 

  3. слово - асоціація і є основою учнівського твору, яке необхідно представити у вигляді власного сценарію. 
17.04.20
Драма-феєрія «Лісова пісня»

Перегляньте фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8 


Немає коментарів:

Дописати коментар