5 клас (мова)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
12.03.20
|
Тренувальні вправи на
визначення другорядних членів речення
|
Повторити §37. Виконати вправу 446.
|
Посилання jon.naurok Код доступу 950025
|
17.03.20
|
Контрольна робота
|
||
18.03.20
|
Речення з однорідними
членами. Кома між однорідними членами
|
Опрацювати §38
Вправи 451, 452, 454, 456, 457.
|
Посилання jon.naurok Код доступу 214403
|
19.03.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому
стилі
|
||
31.03.20 – 07.04.20
|
Узагальнювальне слово в
реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальню вальних словах
у реченнях з однорідними членами
|
Опрацювати §39 с. 198 – 202. Виконати вправи 465, 468.
|
Код доступу 455419
|
01.04.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з
елементами роздуму.
|
||
02.03.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного
характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення
|
||
08.04.20
|
Звертання. Непоширені й
поширені звертання. Розділові знаки при звертанні
|
Опрацювати §40 с. 202 – 205. Виконати вправи 472, 475, 476.
|
Код доступу 763710
|
14.04.20 – 15.04.20
|
Ознайомлення з найбільш
уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення на письму
вставних слів комами.
|
Опрацювати §41 с. 206.
Виконати вправи 481, 486.
|
Переглянути відео за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4&fbclid=IwAR1WSdMRaQyWUltpMzmW0YlV6jesV9Y9YpWCQ9JpfiYQ9c_2vRLM6HFPZ-A
Код доступу 474187
|
16.04.20
|
Складання інформаційного
повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (з
використанням вставних слів і словосполучень)
|
Скласти невеличке
повідомлення про цікавий випадок із життя класу. Використати в роботі вставні
слова та словосполучення.
|
|
16.04.20 – 21.04.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта. Лист до рідної людини з
використанням звертань та вставних слів.
|
Прочитати с. 209 – 214.
Виписати із презентації визначення: адреса, адресат, адресант (слайд 16).
Виконати вправу 494: записати свою адресу. Написати листа мені.
|
Перегляньте презентацію: https://drive.google.com/file/d/1FnNS7vu_baKOly94SG4Lb_aVgbFlzdPf/view?fbclid=IwAR1_63GgD4DtKuyP08LLXMJ1TiqoEra-wTZ2aaqtvWMVD3no3j5YcqTf1UY
Надіслати листа мені на
електронну адресу:
aladobra2512.gmail.com
|
22.04.20
|
Контрольна робота.
|
Виконати тестові завдання.
|
|
23.04.20
|
Складні речення з
безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
|
Опрацювати §42 с. 215 – 218. Виконати вправи 497, 499.
|
5 клас (література)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
13.03.20
|
Тарас Шевченко «За сонцем
хмаронька пливе»
|
Вивчити вірш напам’ять с. 199 – 201 Надіслати відео
|
|
17.04.20
|
Тарас Шевченко «Садок
вишневий коло хати»
|
Вивчити вірш напам’ять.
с. 199 – 201 Надіслати відео
|
Код доступу 254049
посилання
join.naurok.ua
|
20.03.20
|
Павло Тичина «Не бував ти
у наших краях»
|
||
31.03.20
|
«Гаї шумлять», «Блакить
мою душу обвіяла …» П. Тичина
|
Вивчити один вірш напам’ять
(на вибір)
|
|
03.04.20 – 07.04.20
|
Є.Гуцало «Лось»
|
Прочитати оповідання.
|
|
10.04.20
|
Контрольна робота
|
Повторити творчість
Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала
|
Виконати
завдання за посиланням: Код доступу 684859
|
14.04.20 – 17.04.20
|
Максим Рильський «Дощ»,
«Осінь-маляр із палітрою пишною…»
|
Вивчити напам’ять
одну із поезій (на вибір)
|
|
21.04.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Художній етюд про природу
|
Написати етюд.
|
|
24.04.20 – 28.о4.20
|
Григір Тютюнник «Дивак»
|
Прочитати оповідання
|
9 клас
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
16.03.20 – 18.03.20
|
Складні речення з різними
видами сполучникового і безсполучникового зв’язку
|
Опрацювати §29
с. 179 – 184. Виконати вправи 321, 323
|
|
30.03.20 – 01.04.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з
використанням речень з різними видами зв’язку)
|
||
06.04.20 -08.04.20
|
Розділові знаки у складних
реченнях з різними видами зв’язку
|
Опрацювати §29
с. 179 – 184. Виконати вправи 326, 328, 331.
|
|
13.04.20
|
Обговорення питання «чи
придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?»
з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень
|
Свої думки оформити у
формі роздуму, що містить складні реченя з різними видами сполучникового й
безсполучникового зв’язку
|
|
15.04.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки,
музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем та вчителем
|
1. Повторити вивчене про
діалог, розділові знаки при діалозі.
2. Скласти і записати
діалог (12-14 реплік) за однією з поданих ситуацій, використовуючи форми
ввічливості та аргументуючи свою думку.
|
|
22.04.20
|
Текст. Основні ознаки
його. Будова тексту. Мікротема й абзац.
|
Опрацювати §30,31 с. 190 – 193. Виконайте письмово вправи
339, 341, 344.
|
|
9 клас (література)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
13.03.20
|
«Вічна» тема матері й
сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі («Катерина»).
|
Прочитати поему
|
|
16.03.20
|
Еволюція жіночого образу.
Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).
|
Прочитати поему
|
|
20.04.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Усний твір-характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка»
|
||
30.03.20
|
Трагедія жінки-матері,
боротьба а своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на
землі …»)
|
Прочитайте, будь ласка,
вірш на с. 230-231. Познайомтеся зі
статтею підручника про поезію на с. 231-232. Виконати завдання 2, 3 на с. 233.
|
|
03.04.20
|
Лірика Т.Шевченка періоду
арешту й заслання і після повернення з нього («Доля»), («Росли укупочці,
зросли …»)
|
Прочитайте в підручнику с.239
– 241. Вивчити вірш «Доля»напам"ять.
|
|
06.04.20
|
Біблія в житті Т.Шевченка.
Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»)
|
Прочитайте
(с.243 – 247.) Випишіть із
переспіву «Ісаія. Глава 35» епітети в робочий зошит. Поясніть їхнє значення.
Випишіть із прочитаних раніше творів Т. Шевченка рядки, у яких ліричний
герой (автор) звертається до Бога.
|
Код доступу 365011
|
10.04.20
|
Підсумковий урок. Світова
велич Т. Шевченка.
|
Прочитайте с.249
|
|
13.04.20
|
Урок позакласного читання.
Тарас Шевченко «Назар Стодоля»
|
Прочитайте п’єсу
«Назар Стодоля». Поділіться думками після прочитаного та побаченого
|
|
17.04.20
|
Контрольна робота.
Творчість Т.Шевченка
|
Виконати тести.
|
Код доступу 920734
посилання
join.naurok.ua |
24.04.20
|
П.Куліш – відомий
письменник, перший професійний літературний критик, перекладач, автор
підручників для школи, українського правопису.
|
Прочитати в підручнику с.
250 – 253.
Прочитати роман "Чорна рада" |
10 клас (мова)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
13.03.20
|
Правила скорочення слів.
|
С.142 – 144. Виконати
вправи 279, 280.
|
|
18.03.20
|
Навчальний диктант.
Аудіювання науково-популярного тексту
|
||
20.03.20
|
Іменник. Рід іменників
|
§40,41,42. Виконайте вправи 344,345, 353,354,359,361.
|
Код доступу 889114
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=VbFPR2qzlIE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2JfHYDRAH87jcOoIH9c8miDr_Bv6wW4ffviCpexGmNOmzVkzE3UFUx9Ek&app=desktop
|
01.04.20 – 03.04.20
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Письмове складання розповіді про подорож Україною або світом із
зазначенням назв мешканців відвіданих місць
|
Скласти розповідь
|
|
08.04.20
|
Іменники, що мають лише
форму однини або множини
|
§43 с. 185. Виконайте вправи 364,367.
|
Код доступу 684486
|
10.04.20
|
Закінчення іменників І
відміни в орудному відмінку
|
§44 виконайте вправи 368, 370, 373.
|
Код доступу 534111
|
15.04.20
|
Усне переказування тексту публіцистичного
стилю
|
||
17.04.20
|
Закінчення іменників
чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.
|
§45 с.190 – 192. Виконайте вправи 375, 378.
|
Код доступу 822717
|
22.04.20
|
Паралельні закінчення
іменників чоловічого роду давального відмінка, іменників знахідного відмінка,
іменників місцевого відмінка однини і множини
|
§45 с.194 – 196. Виконайте вправи 380, 382,385.
|
|
24.04.20
|
Особливості кличного
відмінка. Творення та відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові
|
§48,49 с. 208 -212. Виконайте вправи 409,410,414, 420.
|
Код доступу 634313
посилання
join.naurok.ua |
10 клас (література)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
13.03.20
|
Поєднання в новелі
«Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту
|
||
18.03.20
|
Образ панни (Мусі) –
утілення ідеї вічної жіночності, краси.
|
||
20.03.20
|
Контрольна робота.
Письмовий твір
|
Написати твір на одну із
запропонованих тем
|
|
01.04.20
|
Образне слово поетичного
модернізму.
|
||
03.04.20
|
Леся Українка. Життєвий і творчий
шлях
|
Прочитайте статтю
підручника про життя й творчість письменниці с. 206 - 212. Заповніть анкету
"Леся Українка", скориставшись матеріалами відео та підручника, та
запишіть її до зошитів.
|
|
08.04.20
|
«Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая криця …»
|
Вивчити напам’ять
«Contra spem spero!» Створити каліграму
(за бажанням).
Записати до зошитів жанр,
тему та ідею віршів, які опрацьовували на уроці.
|
|
10.04.20
|
Відданість своїм мріям
«Мріє, не зрадь …», «Стояла я і слухала весну …»
|
с. 216 – 217
Виконайте тест.
|
Код доступу 774626
|
15.04.20
|
Написання асоціативного етюду
|
ПоезіїУ Лесі Українки читаємо: “Любов – це чудова поема, що люди потім перечитують у спогадах, без болю, без прикрого почуття ”.
- Без кохання, життя перетворюється на темряву, бруд та вічні пошуки себе. Тому творчість будь-якого поета чи прозаїка – це, передусім, історія його кохання, Така історія була і в житті Лесі Українки.
Найбільше значення в житті поетеси мали двоє чоловіків. , Климентій Квітка, був її однодумцем, товаришем,порадником і — законним чоловіком. Перший, Сергій Мержинський, був її пристрасною любов’ю. Найкращі й нечисленні інтимні вірші Лесі Українки присвячені саме йому.
Прочитайте у підручнику с.218 - 219. Запишіть свої асоціації щодо інтимної лірики Лесі та кохання в житті кожного. СВІЙ етюд надішліть. Оберіть поезію на власний смак, виразно прочитайте, поцікавтесь історією написання., виконайте за зразком.
|
Асоціативний етюд
Етюд – невеликий за обсягом, переважно безсюжетний твір настроєвого характеру, в якому автор подає конкретну картину, фіксує момент, вихоплений з життя, відтворює внутрішній стан людини, нерідко на тлі співзвучного пейзажу.
Художня асоціація – зв'язок уявлень, коли одне з них у людській свідомості викликає низку інших, інколи ірраціональних (чистий – божественний), контрасту (добро – зло), суміжністю в часі (весна – цвітіння) чи в просторі (поле – жито) і постає як наслідок естетичного освоєння дійсності. З цього приходимо до висновку, що асоціативний етюд – невеликий за обсягом твір, основою якого є уявлення, викликане у людській свідомості на основі власного досвіду, вражень.
На практиці застосування подібного виду роботи має такий алгоритм:
|
17.04.20
|
Драма-феєрія «Лісова
пісня»
|
Перегляньте фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8 |
Немає коментарів:
Дописати коментар