ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (
ПРОДОВЖЕННЯ)
5 КЛАС (МОВА)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
28.04.20 – 29.04.20
|
Кома між частинами
складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
|
Повторити §42 с. 215 – 218. Виконати вправи
500, 502, 503, 505. Виконати тести за посиланням.
|
Код доступу 646660
|
30.04.20 – 30.04.20
|
Письмовий твір-роздум на
тему, пов’язану з життєвим досвідом, у художньому стилі за колективно складеним
планом
|
Напишіть роздум на одну із
тем: «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»,
«Чого не можна купити за гроші». Твір надішліть
|
|
05.05.20 – 06.05.20.
|
Пряма мова. Діалог.
Розділові знаки в реченнях із прямою мовою
|
Опрацювати §43 с. 219 -220. Виконати вправи 508, 510, 512.
Виконайте тести за посиланням.
|
|
07.05.20 – 12.05.20
|
Діалог. Тире при діалозі.
|
Опрацювати §44 с. 222. Виконати вправи 515, 516. Склади діалог,
який пропонується у відео.
|
Код доступу 276732
|
13.05.20
|
Інсценування байки, текст
якої містить діалог
|
Скласти і записати інсценізацію улюбленої байки
|
Переглянути відеоурок https://youtu.be/wK9D2HE1X9c
або перейдіть за посиланням на мій блог https://aladobra.blogspot.com /2020/05/blog-post_11.html |
14.05.20.
|
Контрольна робота
|
Виконайте контрольну роботу
|
|
19.05.20
|
Повторення. Лексикологія.
|
Повторити § 4-10. Виконати вправи 518, 519, 520
|
Пригадайте вивчене тут: chrome://downloads/
|
20.05.20
|
Будова слова й орфографія.
|
Повторити
§ 11-14. Виконайте вправи 521, 522, 523 |
Повторіть вивчене тут:
https://youtu.be/qkm_Fgx3UKU Виконати тест: Код доступу 8118871 посилання join.naurok.ua |
21.05.20
|
Фонетика й графіка
|
Повторити
§ 15-19. Вправи 524, 525 |
Виконайте завдання, запропоновані у відео:
https://youtu.be/vNPP6Y1LFm4 ОКРІМ домашньої роботи |
26.05.20
|
Орфоепія й орфографія
|
Повторити
§ 20-32 |
|
27.05.20
|
Синтаксис і пунктуація
|
Повторити
§ 33-44 |
https://docs.google.com/document/d
/1I6aADI-HWry4RUZ3E9ElvfM7 JD09cRIDkNcpl65rQ3k/edit?usp=sharing |
28.05.20
|
Підсумковий урок
|
Повторення вивченого в 5 класі : діалог-гра
|
https://onlinetestpad.com/akmqfc4ubk7kg
|
5 клас (література)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
05.05.20
|
Григір Тютюнник «Дивак»
|
Виразно читати прозові
уривки із оповідання.
|
Код доступу
|
08.05.20 – 12.05.20
|
Микола Вінграновський.
«Сіроманець»
|
У підручнику опрацювати с.240. Прочитати повість "Сіроманець"
(с. 243 - 279). Дати відповіді на запитання гугл форми. |
Перейдіть за посиланням: https://forms.gle/gwup1TRkCQN3hrhYA
|
15.05.20
|
Складання власної версії
закінчення повісті
|
с.278 Завдання 1. (напишіть власне закінчення повісті) - до 1 сторінки
|
|
19.05.20
|
Позакласне читання
|
Михайло Чабанівський "Вірний"
|
https://aladobra.blogspot.com
/2020/05/19.html |
22.05.20
|
Контрольна робота
|
Письмовий твір «Мій
улюблений літературний герой» + тест
|
Виконайте тест:
Код доступу 2746636
посилання
join.naurok.ua
|
26.05.20
|
Підсумковий урок
|
https://docs.google.com/document/d/
16cdg3jSXukNZTIFNhKnvLKte9d1_ fKmEDiNq44wZpHU/edit?usp=sharing |
|
29.05.20
|
Література рідного краю
|
||
9 клас (Мова)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
27.04.20
|
Ключові слова в тексті й
абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення)
|
Опрацювати §31,32 с. 193,203. Виконайте вправи 343, 355.
|
Код доступу 659401
|
29.04.20
|
Контрольний диктант
|
Написати диктант «Маки».
Надіслати скріншот учителю.
|
|
04.05.20
|
Повторення вивчених
розділових знаків у простому і складному реченнях
|
Розгляньте схеми на моєму блозі та пригадайте правила.
|
https://aladobra.blogspot.com/
Перейдіть за посиланням та виконайте тест: |
06.05.20
|
Конспект сприйнятого на
слух науково- навчального тексту
|
Опрацювати с.200-201 (підручник О.Глазова "Українська мова"). Записати до зошитів, що таке конспект та види конспектування. . Виконати вправу 349 (усно). Ознайомитися з пам"яткою "Як скласти конспект" (вправа 350 с. 202).
|
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=RGDgGA83u
Прослухайте текст. Складіть конспект прослуханого: https://youtu.be/tu9NwdlFnCw. Надішліть скріншот своєї роботи вчителю.
|
13.05.20
|
Контрольна робота
(тестування)
|
Виконати контрольну роботу (тести)
|
Код доступу 897009
посилання join.naurok.ua |
18.05.20 – 20.05.20
|
Мовні аспекти вивчення
речення.
|
§ 33 с. 211 - 216.
Виконати вправи 360, 364, 367,369,372 |
Код доступу 336279
посилання join.naurok.ua
Код доступу 761070
посилання
join.naurok.ua
|
25.05.20
|
Орфографія. Пунктуація
|
https://docs.google.com/
document/d/1fd0cnqRr7h01 DwjpBwFShppoYUNbyG42Q_ Qac_fNCwo/edit?usp=sharing |
|
27.05.20
|
Підсумковий урок
|
||
9 клас (література)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
27.04. 20
|
«Чорна рада» - перший
україномовний історичний роман-хроніка.
|
Записати до зошитів (с.
253 – 254), що таке роман, історичний роман, роман-хроніка.
Прочитати роман с. 254 – 288.
|
|
04.05.20 – 08.05.20
|
Непросте життя та
романтичні пригоди головних героїв. Порівняльна характеристика образів Якима
Сомка та Іванця Брюховецького. Символи роману.
|
С.288 – 292. Прочитати
статтю та дати відповіді на запитання. Письмово завдання 6 с. 290. Накресліть
схему мандрівки героїв роману П. Куліша «Чорна
рада».
|
|
15.05.20
|
Марко Вовчок. Життя і
творчість. «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті
«Інститутка»
Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів - людей із народу та панночки. авторська позиція у творі |
С.293 – 295 – життя і
творчість. Прочитати повість с. 295 – 307.
Завдання 4. с.308 - 311. Зробіть записи в зошиті. Завдання 5. с. 311 -312 (конспект). Виконати завдання 17, 7 у зошиті. |
Виконати тест
Код доступу 945551 посилання join.naurok.ua |
18.05.20
|
Написання листа авторові улюбленої книжки.
|
Написати листа та надіслати вчителю
|
https://aladobra.blogspot.com/2020/05/blog-post_94.html |
22.05.20
|
Контрольна робота Письмовий твір на одну з тем
|
Теми до твору: «Ідея соборності та незалежності України (за романом П. Куліша «Чорна рада»)»; «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка»». + Тест
Твір записати в зошит |
Код доступу 998836
посилання
join.naurok.ua
|
25.05.20.
|
Позакласне читання
|
Оксана Смола "Білий рояль"
|
http://bashtanka.pp.net.ua/
stuff/oksani_smoli/oksana_smola_ opovidannja_bilij_rojal/15-1-0-375 https://youtu.be/dOSOs1ZfvjA |
29.05.20
|
Підсумковий урок.
Література рідного краю.
|
Зошити із виконанами завданнями передати до школи
Завдання на літо |
https://docs.google.com/document/d/
1E-iQFKiiudurMQhAwuGbew QFySdjWLx6J80iodq-9qI/edit?usp=sharing https://docs.google.com/document/d/1bo FCSjnu3VaD7VcagtUa2wFyCd7PXem5D 6fahDBhw_A/edit?usp=sharing |
10 клас (мова)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
29.04.20
|
Закінчення іменників ІІІ
відміни в орудному відмінку
|
Опрацювати §46
с. 204 – 205. Виконати вправи 402, 405.
С. 213 – запитання і завдання для
самоконтролю.
|
|
06.05.20
|
Написання контрольного есе
про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування
|
Теми для прикладу – вправа
404 с.206.
Написати есе та надіслати
|
Надіслати мені на електронну адресу:
aladobra2512.gmail.com
|
08.05.20
|
Контрольна робота (тестові
завдання)
|
Виконати тести.
|
Код доступу 489951
|
13.05.20
|
Практична риторика.
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки.
|
Опрацювати с. 166-172
Виконайте вправи 325,329,
334. Свої відповіді надішліть.
|
|
15.05.20
|
Правила ведення суперечки.
Аргументи і докази.
|
Виконайте вправи 326,331,
332. Свої відповіді надішліть.
|
|
20.05.20
|
Полемічні прийоми.
Мистецтво відповідати на запитання.
|
Опрацювати с.199 – 203.
Виконайте вправи 391, 398. Можна по вайберу чи в месиджі переказати текст
усно (відеодзвінок).
|
Як міцніше тримати увагу співрозмовника – експрес-урок української
мови
|
22.05.20
|
Дискусія на одну з тем
|
Теми дискусії: «Гроші.
Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?»; «Мовна мода
– це добре чи погано?»(записати думки до зошита)
|
Організувати чат у
соцмережах.
|
27.05.20
|
Контрольна робота
|
Виконати тести
|
Код доступу 3856635
посилання join.naurok.ua |
29.05.20
|
Підбиття підсумків
|
||
10 клас (література)
Дата
|
Зміст уроку
|
Завдання
|
Посилання
|
29.04.20
|
Микола Вороний – ідеолог модернізації
української літератури. «Блакитна панна»
|
Познайомтеся з біографією
письменника с. 229 -237. Запишіть, що таке символізм та його ознаки,
звукосимволізм. Вивчити вірш напам’ять, прислати відео.
|
Що таке шати, серпанки та блавати - експрес-урок
|
06.05.20
|
«Інфанта». Узагальнено-ідеалізований
жіночий образ як сюжетний центр символістського твору.
|
С. 237- 238. Виконайте
завдання 6, переглянувши відео; 8,9. Виконайте тест:
код доступу |
|
08.05.20
|
Олександр Олесь (О.
Кандиба) «З журбою радість обнялась…»
|
Познайомитися з життєвим та творчим шляхом письменника с. 240 - 245.
|
Перегляньте відео "Олександр Олесь - лірик, співець кохання, патріот"
https://youtu.be/j-Mmhi07Lvw або інше на моєму блозі |
13.05.20
|
«Чари ночі» - перлина
інтимної лірики української поезії. «О слово рідне, орле скутий!..»
Експресивне висловлювання патріотичних почуттів.
|
Вивчити напам’ять
«Чари ночі»
На с. 244 - 245 прочитай матеріал про вивчені поезії: запишіть паспорт ліричного твору(схема на форзаці підручника). |
Перегляньте відеоряд https://youtu.be/IvCKpgH-wUc
|
15.05.20
|
Драматичний етюд «По
дорозі в казку»
|
Прочитайте в підручнику матеріал про драматичну казку с. 245 - 247. Відеоурок на допомогу
https://youtu.be/mz2E-oF7zq4 |
Перегляньте буктрейлер до твору https://youtu.be/2zJmUZF-TWg
Прочитати чи послухати етюд https://youtu.be/oJ3KTa9TXkQ Виконайте тест Код доступу 869756 посилання join.naurok.ua |
20.05.20
|
Контрольна робота
|
Виконати тестові завдання
|
Код доступу 3829897 посилання join.naurok.ua |
22.05.20
|
Література рідного краю
|
Максим Бричка "Ще назва є..."
|
https://aladobra.blogspot.com/2020/05/blog-post_27.html
|
27.05.20 – 29.05.20
|
Бесіда про вивчені твори.
Підсумковий урок
|
https://forms.gle/N1gWyeLNJ8TKYVzy9
https://docs.google.com/document/d/ 1yCcNUBhdzIOQkYtteaRolMag_LNVW o4ARwogcIMMjH8/edit?usp=sharing |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар